Reklamacje

Kupując towary w sklepie internetowym MOROKSYT każdy klient ma prawo dokonać reklamacji towaru w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu. Reklamacji można dokonać w przypadku kiedy produkt jest niezgodny z umową bądź posiada wady fabryczne.

Aby skorzystać z prawa reklamacji prosimy o :

  • poprawne wypełnienie formularza reklamacyjnego, który można pobrać tutaj
  • odesłanie paczki z reklamowanym towarem, paragonem lub fakturą vat oraz formularzem reklamacyjnym na adres:
    MOROKSYT
    Mołdrzyk Krzysztof                                                                                                                                                                                                        K&B Mołdrzyk
    ul.Opolska 15
    47-120 Zawadzkie

Reklamacje można przekazać także poprzez sklep stacjonarny, pod warunkiem posiadania wypełnionego w dwóch egzemplarzach formularza reklamacyjnego  pobierz plik oraz dołączenia paragonu lub faktury vat.

dsds

/ Sklepy stacjonarne nie rozpatrują reklamacji, są tylko przekaźnikiem reklamacji do biura sklepu internetowego - które rozpatruje reklamacje /

sa

W razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta: tel. 535 511 516

e-mail: sklep@moroksyt.pl bądź w okienku chat online w dole strony.